انجام امور مالیاتی بعد از ثبت شرکت


مالیات به هزینه هایی اطلاق میشود که توسط دولت ازکلیه اشخاص حقیقی وحقوقی درشرایط  وبه عناوین گوناگون

  در قبال  خدمات کشوری که ارائه میشود دریافت مینماید که این مبالغ خود صرف عمران وآبادانی یک کسور وارائه 

خدمات بهتر به  مردمان یک کشور میباشد .

   

بهمین خاطراشخاص حقوقی( شرکت ها) بعد ازتاسیس بایدجهت تنظیم پرونده دارایی به نزدیک ترین واحد مالیاتی 

مربوط به  محل آدرس شرکت خود مراجعه نمایند

باتشکیل پرونده دارایی،کارشناسان اداره مالیاتی بعدازبررسی مدارک متقاضی ودرصورت دارا بودن شرایط اخذ  کد 

اقتصادی  شماره ای به آن شرکت اختصاص میدهند که از آن پس د رکلیه امور مالی مرتبط با شرکت آن  شناسایی شود

اشخاص حقوقی موظف میباشندبرای هرسال مالی دفاتر قانونی ( کل_روزنامه)رامتناسب بافعالیت خود دریافت نمایند 

  وکلیه  فعالیت های مالی خود را اعم از خرید و فروش، سود و زیان در آن ثبت نمایند.ودرموعد مقرربه اداره  دارایی

 ارسال نمایند تا متناسب با آن مالیات  بر درآمد آنها مشخص شود

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده دارایی :

اجاره نامه و یا سند مالکیت به نام شرکت

مدارک شناسایی اعضاء شرکت

مدارک و اوراق شرکت

مهر شرکت

انجام واریزی های مربوطه در اداره دارایی

گواهی امضاء اعضاء و حق امضاداران شرکت

 



لازم بذکرمیباشدکه شماعزیزان میتوانیدبرای کسب خدمات واطلاعات بیشتروهمچنین دریافت مشاوره  دراین مورد

(ودیگرامورمرتبط باشرکت ها)با همکاران مادرثبت شرکت ساحل تماس حاصل فرمایید


     http://www.tadbirmoshaveran.com/ 


 


 

طرح و رنگ قالب

انتخاب کنید