
مراحل ثبت تغییرات شرکت
مراحل ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات
بطور کلی شرکت ها و موسسات برای اعمال تغییرات در خود از هر نوع ، باید در ابتدا با تشکیل مجمع صلاحیت دار
در زمینه موردنظرشان صورتجلسه ای تنظیم نموده که آن رابه امضا کلیه سهامدارن خود برسانند.(لازم بذکر میباشد
که هرشخصی که نامش در صورتجلسه آورده شود باید ذیل آن را امضا نماید)
بعد از تنظیم صورتجلسه باید متناسب با آن اطلاعات مورد درخواست سامانه ثبت شرکت ها رو تکمیل نمود و بعد از
پذیرش اینترنتی کلیه مدارک را از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمود تا در آنجا کارشناسان مربوطه با
بررسی مدارک مورد ارسالی تایید یا عدم تایید خود را جهت ثبت صورتجلسه ارسالی اعلام نمایند .
بعد ازتایید کاترشناسان نوبت به صدور آگهی تغییرات میشود که برای تکمیل آن در پایان کار باید متن آگهی را در
روزنامه رسمی کشور به چاپ رساند .
لازم بذکرمیباشدکه شماعزیزان میتوانیدبرای کسب خدمات واطلاعات بیشتروهمچنین دریافت مشاوره دراین مورد
(ودیگرامورمرتبط باشرکت ها)با همکاران مادرثبت شرکت ساحل تماس حاصل فرمایید
http://www.tadbirmoshaveran.com/