
مدارک مورد نیاز برای نقل و انتقال سهام شرکت سهامی خاص
نقل وانتقال سهام شرکت سهامی خاص ازجمله اقدامات و تصمیمات داخلی شرکت محسوب میشود ولی برای آن که
تغییرات
مذکوردراداره ثبت شرکت ها نیزثبت شود ودرپرونده مربوط به شرکت اصلاح گردد، به اداره ثبت شرکت ها
ارسال میشود.
مدارک و مراحل نقل و انتقال سهام شرکت سهامی خاص:
سهامداران بایددرابتداصورتجلسه ای مبنی برانتقال سهام تنظیم نمایند که درمتن آن ورود نفرجدید و یا خروج نفرات
قدیم
و یا هرگونه انتقالات سهام بین سهامدارن اعلام نمایند.
درمرحله بعدی انتفال دهنده سهام بایدبهمراه مدارک شرکت وبرگه صورتجلسه به اداره دارایی مراجعه کرده ودرخواست
خود را ثبت نمایند
بعدازاعلام درخواست در اداره دارایی ، کارشناس مربوطه بعد از بررسی مدارک در صورت صحت مدارک و مستندات ،
گواهی نقل و انتقال سهام را صادر مینماید
درمرحله آخرسهامداران باید صورتجلسه ای مبنی بر انتقال سهام مورد نظر تنظیم کرده و همراه گواهی نقل و انتقال به
اداره
ثبت شرکت ها ارسال نمایند تا د رآنهحا بعد از بررسی ثبت نهایی تغییر سهام شرکت صورت بگیرد.
مدارک مورد نیازجهت نقل و انتقال سهام در اداره دارایی :
1. مدارک شناسایی سهامدار انتقال دهنده
2.مدارک شناسایی سهامدار جدید یا قدیمی که سهم انتقالی به او واگذار میشود
3.تکمیل فرم درخواست نقل و انتقال سهام توسط انتقال دهنده و انتقال گیرنده
4.صورتجلسه نقل و انتقال سهام که به امضا کلیه سهامداران رسیده باشد
مدارک موردنیاز جهت نقل و انتقال سهام در اداره ثبت شرکت ها
1. مدارک شناسایی دریافت کننده سهام در صورتی که فرد جدید باشد )
2.گواهی نقل و انتقال سهام از اداره دارایی
3. صورتجلسه مربوط به انتقال سهام
لازم بذکرمیباشدکه شماعزیزان میتوانیدبرای کسب خدمات واطلاعات بیشتروهمچنین دریافت مشاوره رایگان دراین مورد
(ودیگرامورمرتبط باشرکت ها) با همکاران مادرثبت شرکت ساحل تماس حاصل فرمایید
http://www.tadbirmoshaveran.com/