هزینه ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها ازهر نوع که باشند( سهامی خاص ، مسئولیت محدود و...) درصورت  لزوم میتوانند تغییراتی رادراساسنامه 

اعضاء هیئت مدیره و سهامداران خود اعمال نمایند به شرط آنکه تغییرات مورد نظر آنها با مواد قانون تجارت منافات 

نداشته  باشد .برای انجام این کار باید تصمیمات مورد نظر به اداره ثبت شرکت ها نیز اعلام و تغییرات مورد نظر از طریق 

صدور آگهی ثبت و اعمال گردد.

اعضاء هیئت مدیره  شرکت ها میتوانند با  تنظیم صورتجلسه ای تصمیمات خود را به اداره ثبت شرکت ها اعلام نمایند

 و در خواست تغییرات خود را از طریق سامانه ثبت شرکت ها پیگیری نمایند .

ثبت تغییرات شرکت ها مستلزم صرف زمان و پرداخت هزینه های معینی میباشد

هزینه های ثبت تغییرات شرکت ها :

1. اولین مرحله پرداخت هزینه در ثبت تغییرات شرکتها هزینه مربوط به پست مدارک ازطریق اداره پست به اداره ثبت 

شرکتها میباشد 

2.بعد از ارسال مدارک به ثبت شرکت ها در صورتی که صورتجلسه ارسالی منجر به تایید و صدور آگهی شود در اداره ثبت

شرکت ها بایدواریزی های مربوط به حق ثبت آگهی پرداخت شود(متناسب بانوع آگهی هزینه ممکن است متغیرباشد) 

3. بعدازتحویل آگهی ازاداره ثبت شرکت ها نوبت به پرداخت واریزی های مربوط به روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار

 میباشد که هزینه این روزنامه ها بر اساس نوع آگهی و همچنین تعداد خط و بند و سطر نوشته های آگهی میباشد .

4. هزینه های مربوط به ارائه خدمات ثبتی و حق الوکاله وکیل ( در صورتی که امور ثبتی خود را به ما بسپارید) 

نکته: درخصوص هزینه های روزنامه  کثیر الانتشار باید این نکته را یادآوری نماییم که، هرشرکتی روزنامه کثیرالانتشار
 
جهت چاپ آگهی های خود راانتخاب مینمایدوبا توجه به انتخاب نوع روزنامه و تعرفه های مربوط به چاپ آگهی در آن

 روزنامه مد نظر ، هزینه ها مربوطه را پرداخت مینماید.


لازم بذکرمیباشدکه شماعزیزان میتوانیدبرای کسب خدمات واطلاعات بیشتروهمچنین دریافت مشاوره رایگان دراین مورد

(ودیگرامورمرتبط باشرکت ها) با همکاران مادرثبت شرکت ساحل تماس حاصل فرمایید


     http://www.tadbirmoshaveran.com/ 



 

طرح و رنگ قالب

انتخاب کنید