مراحل ثبت برند و لوگو چگونه میباشد؟

ثبت برند مانند  امور ثبتی دیگر نیاز به گذراندن مراحل مختلف و بررسی های کارشناسان مربوط به خود را دارد.

متقاضیان ثبت برند بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز و تنظیم اظهارنامه ثبت علائم تجاری،باید ازطریق سامانه مربوطه مدارک 

را به سازمان ثبت علائم تجاری ارسال نمایند  . و بعدازگذراندن مراحل سایتی مختلف نتیجه را از طریق همان سامانه پیگیری

 نمایند.

مراحل سایتی ثبت علائم تجاری:

1.اولین مرحله سایتی بعدازارسال اظهارنامه،طبقه بندی اظهارنامه میباشد که ممکن است بین 24 الی 48 ساعت زمان ببرد.

2.بعد از طبقه بندی ، کارشناس مربوطه به بررسی مدارک ارسالی میپردازند و کلیات  پرونده را بررسی مینمایندودرصورتی

که نقص یا کسری در مدارک وجود داشته باشد مراتب را از طریق همان سامانه به متقاضی اعلام مینمایند 

3.در مرحله سوم ، اگر نقصی در مدارک وجود نداشته باشد پرونده به کارتابل بعدی و کارشناسان بعدی ارجاء داده میشود 

ودر بسته به تعداد پرونده ها ی قبلی ، پرونده مورد نظر در نوبت بررسی قرار میگیرد .

4- بعد از بررسی کارشناس مسئول،اگرمشکلی دربرند وعلامت مورددرخواست نبود وبا برند های ثبت شده ی قبلی درآن 

 طبقه تشابه نداشت ، جهت تایید نهایی به کارتابل رئیس اداره ارسال خواهد شد

5. بعد از بررسی و تایید رئیس اداره ، پرونده به وضعیت   چاپ آگهی نوبت اول  میرسد.

6. بعدازچاپ آگهی نوبت اول وبا گذشت زمان حداقل 30روز کاری درصورتی که به برند درحال ثبت اعتراضی ازجانب 

 اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر وارد نشود پرونده آماده ارسال  به مرحله  بعد یعنی چاپ آگهی نوبت دوم میشود. 

7.بعد از چاپ آگهی نوبت دوم   ، به مرحله پایانی کار یعنی صدور گواهی 10 ساله برند مورد نظر میرسیم.



لازم بذکرمیباشدکه شماعزیزان میتوانیدبرای کسب خدمات واطلاعات بیشتروهمچنین دریافت مشاوره رایگان   دراین

مورد  (ودیگرامورمرتبط باشرکت ها)با همکاران مادرثبت شرکت ساحل تماس حاصل فرمایید


                               http://www.tadbirmoshaveran.com/ 



 

طرح و رنگ قالب

انتخاب کنید