

اقدامات و مدارک لازم جهت دریافت المثنی اوراق شرکت
همانگونه که اشخاص حقیقی برای معرفی و اثبات هویت و ماهیت خود نیاز به مدارک شناسایی مشخص ( اهم از
شناسنامه و
کار ملی ) دارند ، اشخاص حقوقی نیز نیاز به مدارک هویتی مشخص جهت شناسایی و به رسمیت
نشان دادن خود دارند .
بعد از تاسیس شرکت ، اوراقی را که نشان دهنده هویت و رسمیت شناختن شرکت میباشد را در اختیار موسسین قرار
میدهند که اطلاعات ذیل در آن قید میشد
(مشخصات سهامداران و اعضاء هیئت مدیره ، نوع عملکرد ، آدرس شرکت ، سرمایه و....)
ا
ین اوراق درشرکتهای سهامی شامل:اساسنامه،صورتجلسه موسسین،اظهارنامه وآگهی تاسیس میباشد
ودرشرکتهای بامسئولیت محدودشامل:اساسنامه،صورتجلسه موسسین،تقاضانامه،شرکتنامه وآگهی تاسیس میباشد
طبق مطالب بیان شده،مدارک شناسایی اشخاص حقوقی درحکم شناسنامه برای اشخاص حقیقی میباشد.به همین جهت
حفظ و حراست آن از اهمیت بالایی برخوردار میباشد
حال اگر تحت شرایطی مدارک شرکت مفقود گردد ، سهامداران و اعضاء شرکت میتوانند با ارائه درخواست به اداره ثبت
شرکت ها ، المثنی اوراق شرکت خود را دریافت نمایند .
برای انجام این امر، در ابتدا باید نامه ی درخواستی که به امضاء کلیه سهامداران شرکت رسیده باشد به اداره ثبت
شرکت
ها ارسال گردد تا بعد از واریزی هزینه های مربوطه و طی شدن مدت زمان و مراحل اداری مشخص ، صدور
المثنی مدارک
انجام شود و از طریق پست به آدرس شرکت ارسال گرد.
لازم بذکرمیباشدکه شماعزیزان میتوانیدبرای کسب خدمات واطلاعات بیشتروهمچنین دریافت مشاوره رایگان دراین مورد
(ودیگرامورمرتبط باشرکت ها)با همکاران مادرثبت شرکت ساحل تماس حاصل فرمایید
http://www.tadbirmoshaveran.com/
